wtorek, 20 listopada 2012

Hue, hue, hue, hue... LOL.

Ponieważ za wami tęsknie musze coś napisać :D
Nie będzie to o MSP (wiecie dlaczego)
Dzisiaj opiszę wam moją przygodę na IMVU
Kojarzycie jak kiedyś o tym pisałam i wkleiłam ze 2 foty.?
Tym razem będzie więcej :3
Wszystko zaczyna się w jakimś domku nad basenem, gdzie gram na fortepianie, a kupa ludzi gdzieś indziej gada :D
Znudziło mi się i poszłam podglądać tych dwóch z tyłu popijając colę :)
 A jak se poszli "HÓI WJE KCIE" tańczyłam Were heve you been w wodzie :D *lol*
 Jest mi smutno, bo nie mam z kim gadać...
 Patrzę w gwiazdy...
 Jebs w tygryski ;33
 Na serduszku *-* moja nazwa mi jape zasłania X_X
I to jest moment kiedy trzeba spieprzać ;d klik na obrazek (dla odważnych)
To tyle.!
Chcecie więcej.?
Piszcie :)
Alex_121

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz