sobota, 3 listopada 2012

NO SIEMA ♥

Tak .
Zdecydowałam się dać mojego fejsa, ale tylko zaufanym osobom...
Z Ask.fm jest tak samo :*
nk.pl też moge wam dać...
No i końec tamatu . xd



Dzisiaj stworzyłam taki śliczny look . *.*
Tak, wiem, że to trzeba w zakładce, ale ja zrobi taki Troll i napiszą tutaj .

Okeej . :P
I to jest ten look :


I wam on pewnie się nie podoba, ale według mnie on jest taki piękny, że ojeju *-*
Taki hipsterski, a ja jestem takim trochę hipsterem :*
I dam wam jeszcze tutaj linka do fajnej muzyczki . ^^

TEGO SIĘ SŁUCHA . ♥

I jeszcze kilka fotek Harrego . ♥




On jest taki ładny  ♥.♥

Mówiłam wam już o moich nowych Conversach ? ;d
NIE .
Więc wam powiem . ;d
Mam nowe conversy . <33
Wyglądają tak :



Tylko, że tak gdzie jest niebieskie i czerwone to na moich jest czarne . *o*
Dała bym wam zdjęcie mojego autorstwa, ale nie mam takiej możliwości z powodu remontu :c

I to chyba wszystko :P
PaPa :*

1 komentarz:

  1. wszystko super .. do puki gdy nie pokazałaś harrego No ale cóż mówić ♥ Każdy ma inny gust a co do looku śliczny ;3♥ Kupie sobie taki xd (Może) A tak gl to uwielbiam wasz blog :3 Jest cudoffny *o* xd Wchodze na niego codziennie :3 Czytałam wszystkie posty od września dokłodnie gdzie około 20 września bo wtedy weszłam na niego pierwszy raz :3 ALe super :3

    OdpowiedzUsuń